tisdag 8 april 2014

I dag

gjorde jag allt möjligt, men vet inte om det intresserar. Kl 10.30 till ögonläkarn och sen Muusikon Aamiainen på Cafe´Aalto. Satt där säkert en och en halv timme.

 Glömde att fota hela frukosten    : (

Sen köpte jag ananaskarameller och natt-te´ åt min gumor och ringde att kan jag komma dit. Jo, tyckte hon så jag tog sjuan och sen ettan och så satt jag där en timme.

Hemma en lur och strax efter 20 förde vi hem Miiu till Inka. Caro, Aron och Amanda kommer hit imorgon och blir över natten så vi tyckte det här var ett bra beslut.


JOHANNA
valde det första hänget. Alltså ett sånt hon har själv. Hinner säkert  några timmar till verkstaden i morgon.
 

GALNA DAGAR
Jag far tidigt på morgonen och kommer sen hem och får kaffe. 
Jag skall faktiskt ha ganska mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar