torsdag 24 april 2014

Kaffe

till mig och Monsieur ganska tidigt. Elvatiden kom Caro och mofa gick ut med Amanda. Caro blev tyvärr utan hårdkokt ägg   :(

Tidigare på morgonen ringde Syrjänen och fråga om jag kan vara några dagar i hans verkstad när han far till Island. Jo, det går bra. Träff någå halv tolv på lördagen   :)
Månne jag sku kunna leverera krysokollahalsbandet samtidigt?

Tvåtiden hälsa jag på min gumor och när jag kom tillbaka var ännu Caro och Amanda här. Dom var på väg efter Aron. Klockan var väl bara 16.  Vi ser dem i morgon igen för Aron skall till Inka och klippa håret. Typ Kimmis och mellanmål före parturin.



TILL JULKLAPP
fick jag grönt te´av både Gilla och Caro. Gillas var ett grönt apelsinte´och Caros Kauneuden Kuningatar. Båda två goda, men nu tog dom slut. Dessutom har jag nu köpt fall asleep-te´. Ett från Stockmann och ett från en hälsokostaffär. Dom tog slut så nu köpte jag också ett som kallas Rauhan salaisuus. Jag tror att dom alla tre innehöll valeriana.

Här två olika gröna te´n och ett fall asleep.


SLUTLIGEN
Här en länk till Remus  Paholaisen masurkka

Dom uppenbara sig i studion, men kom inte överens om hur videon sku göras. Resten av porukkan tog en paus, men Remu och hans band blev kvar i studion. Kameran stod på plats - bara Remu härja med sin näsa.  Och här är resultatet    :D 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar