måndag 7 april 2014

Ingen verkstad

Krysokollakunden dök inte upp. Hon sa att jag sku ta kontakt nästa vecka. Ja ja.

Här en rolig katt. Sitter i trappan. Rör just på huvu. Har tassarna lite svängda mot varandra   : )


JOHANNAS SKISSER
beslöt jag sen rita. Tänkte att tre räcker säkert.

Den första var altså en sån hon hänvisa till. Den mittersta var hon inte intresserad av. Nummer tre kanske hon väljer. Få se.


CARO
kontakta jag sen att kan jag komma med efter Aron till hans dagis. Hon var just på väg och meddela att hon tar buss 57 som stannar utanför oss. Vi gick över fotbollsplanen och Aron blev glad när han såg mig, men fråga att var e mofa. Vi promenera sen förbi Barnmorskeinstitutet och upp längs en väg.

 Caro sku kissa    : )

 Amanda med sina vackra ögon.

Momi härjar med Aron   : )


VI SKILDES ÅT
vid Forsbyvägen. Nu gick jag första gången till Alepa efter reparationen. Den är helt okej. Jag sku ha glass och Monsieur sku ha svarta pastiller.

Jag somna av misstag framför nyheterna och sen kom Bettina där Monsieurs en bekant Gugi Kokljuschkin var. Efter det såg vi på en dokumentär om fokmordet i Rwanda. Iris Olsson intervjuades i Aamu tv, så jag beslöt se den. Det var inte lika hemskt som att läsa Thomas Elfgrens intervju i Husis.

I MORGON
ögonläkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar