måndag 28 april 2014

Massor att göra

i dag. Bland annat ringde jag Pertti i Ekenäs. Han med båten. Vi kom överens om 22:dra maj - en torsdag alltså. Stormar det då blir det följande måndag. Ändå bad han mig dessutom skicka mejl så han inte glömmer datumar o.dyl.


MONSIEUR
for efter nya däck till sin bil.

Så här fin blev den.



PLÖTSLIGT
konstatera jag att det brann nånstans.

 Men det sluta lika snabbt som det börjat. Antagligen på Byholmen.



NÄR VI ÄTIT
kolla jag bilder på min kamera. Den är nog lite råddig...  Och sen kom Bettina med Elisabeth Rehn, En man som givit ut en bok om stress och Emma Schnitt som blev andra i The Voice of Finland. Jag fortsatte att kolla bilder också på datorn. Måst nog städa upp.


SLUTLIGEN
konstatera min man att jag skrivit att jag köpt apelsinte´. Det var apelsinkaffe   :D


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar