söndag 6 april 2014

Huj sånt väder!

Lång frukost med husis och sen dammsög jag. Och efter det gjorde jag anvisningar för pump och rör. Nu hade jag äntligen tagit bilder av hur man innstallerar och tar bort vattenpumpen. På lande alltså. Nånting som våra barn måst kunna göra en vacker dag när vi inte mera finns   :) Jag liksom skrev text och kombinera med bilder.

Plötsligt var klockan 18 och det blev trad söndagspasta. Småningom Nyberg med dykarkillarna som dök efter sina döda kompisar från den norska grottan.

Såg lite på Tähdet, tähdet, men sen börja Dark Knight, alltså Batman-filmen med Heath Ledger som Jokern. Den tog tre timmar. Sluta för en stund sen.

I morgon skall jag vara några timmar i verkstaden på eftermiddagen. Hoppelunda kommer Malins mamma efter krysokollahalsbandet.

Nu skall jag kolla ett annat hänge som en Johanna har beställt om dopgåva.

Godnatt!

2 kommentarer: