onsdag 2 april 2014

Pörtö Line

for iväg kl 09.15. 

En trad bild av mig på däck    : )


NÄR VI KOMMIT FRAM
gick vi först lite omkring och titta. Monsieur fortsatte gå omkring och jag gjorde en god frukost.

 Här äts det...

Jag diska och Monsieur såga lite kvistar från den här granen. Granen träffa bara kanten av taket. En halv meter till och vi hade fått ett fint nytt lider    : )

Här vår nya fina brygga. Ändå var landgången tyvärr så tung att Monsieur beslöt be om karahjälp.

Men vad i himlens namn är det här? Det är ju Bodö - inte Kottby    : )

Vi hade fyllt en svart plastsäck med korkar, nät och saker bakom lidret och fyllt en gul plastkasse med plast och annat skit. Vi tog det sen till Östra Nylands Avfallsservice. Vi betalar för det.

Här anländer då Pörtö Line till Bodö brygga.

HEM
via Söderkulla S-marke och nötter i bilen. Det blev sen grillade hönsbröst, sallad, melon och quinoa. Vad hände månne sen. Int vet jag. Här sitter jag nu och bloggar

I MORGON
kommer Caro hit. 
Jag skall kontakta Malins mamma att halsbandet är färdigt.
Sen yoga.

3 kommentarer:

  1. rolig dag ni haft :) hann du kratta??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade mössen haft någo vinterfester???

      Radera
    2. CARO:
      Nog sku jag ha hunnit kratta, men det var lite för hård sydväst :/


      GILLA:
      Där var två torra lik, men ingen kakka överhuvudtaget : )

      Radera