lördag 5 april 2014

Dagens program

blev träff på Kottby lågstadiums gård. Caro föreslog att hon skulle gå till punttisen - alltså inomhus. Monsieur och jag var under tiden med Aron och Amanda. Först på skolgården och sen promenera vi till en annan park.

 Här snurrar Aron så hurjasti att han tänkte falla när han sku gå.

 Här satt Aron först sand i ändan av rutschbanan - av nån orsak.

Ofta är det så att aron int vill bli fotad...



TACOLAX MED AVOKADOSALSA
hade vi beslutat göra i dag. Camis fina tips! Ändå hade jag köpt tacosås i ställt för tacokrydda så nu när Caro också skulle till Musta gick vi andra också med. Och jag hade sockerbrist så jag köpte en burk cocis att dricka på vägen hem.

Hemkomna en lur och sen blev det då Tacolaxen. Först laga jag avokadosalsan och sen då tacokryddade laxen i ugn typ någå 12 minuter och sen stekte jag snabbt tortillorna med riven ost innuti. Och här ser ni resultatet    : )

Tack Cami för tipset! Det blev helt sjukt gott    : )

I NYHETERNA
såg vi att Jyrki Katainen lämnar regeringen i början av sommaren och småningom kom en bra dokumentär om en Vivian Maier som tagit skitsnygga svartvita bilder i gatuvimlet.

SLUTLIGEN
Alltså vi skall inte skaffa ny Bredvarps-stuga. Det var liksom en vits. Det där fina huset hämtar dom färdig byggt med långtradare dit man vill ha det - men inte till Pörtö    : )

2 kommentarer: