torsdag 3 april 2014

Vårtrötthet

tror jag att jag lider av. Visserligen hosta och snuva, men jobbigt att vara så här trött. 

Efter Caros babyrytmik kom hon hit på breckare och mofa tog en promenad med Amanda. I verkstaden finns fortfarande massor med Kalles legon. Bl.a den här som Caro gick efter.

Aron hade upptäckt den och ville nu att den sku finnas här hos oss. Nu har vi skåpen fulla med Duplon och Legon och allt möjligt att bygga med   :)

Och i rymdlegoasken fanns den här bilden.

Kalle antog att han var typ 15-17 när han ritat den.

 En mamma snusar på sitt barn.



SEN
gick hon efter Aron. 
Först ville han int sluta med sin lek, men sen sa han hejdå och så kom dom hit.

Här kollar han datorn med en gurkskiva.


YOGA
stod på mitt program fast jag var trött. När jag steg upp i huvudstående föll jag ner för jag var helt sned. Nå det gick nu sen andra gången någorlunda.

ÄRTSOPPA
från tunneln och sen hem och duscha och knäckebröd och isvatten och ärtsoppa och KP.Och nu sen då blogg.

I MORGON
mökkimessut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar