måndag 2 december 2013

Kalenterirehvit

Så kallade Gilla vår kalenderträff. Jag stavgick dit. Jag trodde det sku gå på 20 min men det tog nog mer än en halv timme.

Till först gick vi ut på balkongen. Dom bygger ett enormt hus framför henne, men man behöver bara sticka ut huvudet så ser man världens vackraste utsikt: Arabia stranden och liksom en havsvik.

Gilla blev lite snopen när jag anlände för jag hade inte kameran med mig. Hon hade inrett så fint med ljus och böcker och detaljer. Men jag hade min telefon   : )

 Här fina lampor, bord, tavlor.

 Här matbordet och det fina köket liksom bakom ryggen.

Här satt vi och drack skumppa och glass och kaffe.

Gilla får alltid Universitetets Almanack av mig. Jag får alltid olika fast nog säkert dyra.

I år den här. Typ någå 50 x 50cm


SALMINENS
sku ha visning av sin lägenhet så Caro, Aron och Amanda var här. Och jag dök upp då strax efter halv fem. Det finns en buss 506 som går direkt från Arabia stranden hit precis utanför oss. Lämpligt. Dom var här sen ännu kanske en timme, men sku sen hem och baka pepparkakor.

HANGOVER
heter en film som   kommer på Suben kl 21. Den fick fyra stjärnor så den tänker jag kolla.

Kanske jag uppdaterar från Tallin. Eller ja hm, det kan kanske bli dyrt.
Få se    : )

2 kommentarer:

  1. njut nu bara av er resa och uppdatera när i är tibax, ta blogg loma ;)
    Ha en skön resa!!

    SvaraRadera
  2. Tack jo, vi skall njuta av resan och uppdaterar gör jag säkert på torsdan :)

    SvaraRadera