lördag 21 december 2013

Dagen inleddes

med besök hos min gumor. Jag sa att jag dyker upp mellan 11 och 12 men hon tyckte att jag försenat mig. Helt trevligt ändå. Jag hade med mig gröna kulor och en hyacint och ett likadant foto jag skickat till endel andra.

Granen som för typ nån månad sen stjälpte i stormen och nippa nappa träffa vårt lider.


CARO OCH ARON
skulle på ett evenemang på Isstadion. Dom fick ihop en stor summa pengar till Barnsjukhuset. Pappa Sande spelade också ishockey. Aron var med och fick se omklädningsrum och sånt. Amanda var här. Småningom somna hon så också jag fick 1/2 t tupplur och var det tjugo över fem som Caro och Aron dök upp och så blev det stekt lax och rosamunda. När dom stack öste det. Caro låna min en regnrock från lande och Aron hade en stor Stockmann-påse på sig    : )


JULUPPKÖPSLISTA
för butiken i morgon skrev vi sen. Ett par saker föll fakstiskt bort...  
Och så skall här dammsugas på nytt och tvättas golv.


SLUTLIGEN
Den här bilden blev ganska ljus.

Ändå helt humor.

1 kommentar: