måndag 30 december 2013

Äntligen sol på julgranen

men ändå är dom här bilderna fotade så någon sol syns inte.

 Se så roligt ljuset från glittret träffar dörren    : )

 Och här då en vacker ängel.


HUSIS
hade så massor att läsa att det tog tid, men sen var jag duktig. Monsieur hade tappat en knapp från en skjorta och en från en annan så dom sydde jag och sen då hans sockor. Jag tror att det nu var tredje gången jag stoppade dom. Dom är många år gamla. Hittills har jag stoppat dem på traditionellt sätt, men nu ville jag virka. 

Det gick riktigt bra, men blev en lustig boll   : )


MUSTAPEKKA
följande. Nuförtiden alltid samma nyårsaftonsmiddag. Griskotletter som jag om en stund skall sätta i rödvin.

Och nu tänker jag se på Soundbreaker - en dokumentär om en dragspelsvirtuos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar