torsdag 19 december 2013

Bildtorka

Alltså inga bilder. 
Men Caros och min dag blev helt ok. Caro skulle på en undersökning på Mikaelsgatan - under tiden tog jag en promenad i Kajsaniemiparken med Amanda. 

Sen köpte Caro kokböcker i Akademen och jag en skjorta åt Sande från Stockmann. Sen en vinflaska från delikatessens Alko och via en kalsarbutik på Skildnadsgatan till Syrjänen. Han var och äta med en Jari så jag skrev julhälsning på etiketten som var vit med en svart tax. Vinet heter Long Dog. Det får Syrjäne alltid till julen. 

Sen en promenad till en te´butik på Annegatan och via Nudge till Forum. Caro köpte det ena och det andra som jag inte kan skriva här på bloggen. Jag hade ärende till Yves och sen blev det fyllda croissanter på Fazers café. Jag hade kaffehuvudvärk, Caro  fick té. Amanda matades med mango och Nan och gaffla hela tiden   : )  Sen ännu till Stockmann efter ett julgubbsskägg och lite saker från delikatessen.

Caro for sen hem och Sande hade varit efter Aron. Dom hade firat Arons födis idag på dagis. Jag fick en tupplur och så hade vi tänkt fara till Arabia Center efter olika viner och en Soda Streamer, men det regna/snöa så vi for int. I stället fick jag ett julbrev skrivet, lakan och annat byke vikt och andra högar uppredda i "mitt" rum.

I MORGON
skall jag packa Johannas smycken. 
Få se när hon kommer efter dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar