torsdag 12 december 2013

GFF

Bilden jag hade senaste år var kanske snäppet bättre. Eller int vet ja.

HURSOMHELST
var det igen trad frukostmorgon. Ändå förde Sande Aron till dagis men hämta Caro och Amanda hit. Caro hade en massa datoruppgifter. Mina uppgifter var att skriva julkort. Visserligen tog det tid men int var det nu så farligt.

TATUERINGAR
har man kunnat ta i Kottby i flera år. Nu finns det ett stort fint ställe dit Sande gick i dag för att få namnet Amanda tatuerat på sin arm. Där finns visst fyra-fem tatuerare. Dom hade en tävling där dom alla gjorde en Amanda-version och så kunde man rösta på nätet.

Också Sande hade röstat på den vinnande versionen.


PROMENAD
till ärrän/posten. Jag sku ha mera frimärken och så sku jag ha julkort med svensk text men ingalunda hade dom. Alla var kvar här ännu när jag kom tillbaka. Det gick ända till sju innan tatueringen var klar och pappan avhämtade sin familj.

MIN MORGONDAG
är jag osäker på. Städa eller verkstad. 
Det blir nog säkert verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar