lördag 7 december 2013

Jag kom ner

klockan 08.30 och vad tror ni jag såg. En ekorre som satt och åt fåglarnas mat.

 Tänk om den nu har lämnat ekorrlukt efter sig så att fåglarna inte kommer dit mera   : (


EFTER FRUKOSTEN
for alla åt olika håll. Aron med kusin Saku och farmor till Sea Life, Caro promenad med Amanda till posten, Monsieur tydligen en lov till roskisen och jag for till stan. En orsak var mat som ännu behövdes och en annan var att jag såsat med Estée lauders DayWear på båten så jag köpte en ny på Stockmann. Dubbelt så dyr. Ja ja.

HEMKOMNA
fick man glögg. Jag en halvtimmes tupplur och sen var klockan 18 och det blev matlagning med Önskekonserten.

Caro och Aron fick gårdagens korvsoppa - Monsieur och jag natutvis trad lax.


NESCAFÈ LATTE MACCHIATO
var Gillas goda kaffe. Det drack jag just. Sjukt gott! Det blev två koppar    : )

Caro lullar nu Aron. Sen tänker vi se på Annika Bengtzon: En plats i solen.

Olika förslag till program i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar