måndag 9 december 2013

För nån vecka sen

kontakta man mig från Aktia att vill jag komma dit och diskutera fonder. Det lät ju bra och eftersom jag  sku till tandläkarn i dag gick jag också till banken. Man hade reserverat 1 tim för mig, men efter en halv var  jag redan klar. Damen tipsa att om jag vill kan jag överföra pengar själv på nätet. Lite större ränta.

Nu hade jag en halv timme extra tid så jag promenera längs Alexen till Kino Engel. Dom komer att ha fyra föreställningar på den svenska filmen Monica Z. Först skulle den ju inte alls visas i Helsingfors. Men åsch! Kassan var stängd. Nå, Monsieur ringde sen till kassan på kvällskvisten och ALLA föreställningar är slutsålda. Dom försöker KANSKE ordna några till... 





PÅ  STOCKMANNS DELIKATESS
såg jag dom här goda sakerna.

Jag trodde dom sku vara mjuka. Dom var hårda.

ETT JULKORT
sku jag sen photoshoppa. Plötsligt har jag glömt hur man gör layers. Ja ja. Stress i medelåldern gör en dement i lite högre ålder.

DRÖMMARNAS RIVIEROR:
Saint-Tropez med en ljuvlig Brigitte Bardot kolla jag sen på Teema.

SLUTIGEN
Lördag morgon när himlen var jätte vacker fråga jag Caro att borde jag fota? 
GFH, svara hon   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar