söndag 15 december 2013

Idag i verkstaden

tog det lite tid innan jag kom igång. Jag ville först söka Passengers-kassetten. U2  med  Pavarotti. Jag hitta fodralet, men det var tomt.


Var i himlens namn skall jag nu hitta den?


Å andra sidan hitta jag den här kasetten.

Jim Pembroke. Helt humor. Men spela dom faktiskt ännu 1981?  Med var Jukka Orma, Pedro Hietanen, Mats Hulden och Affe Forsman. Den kan jag nog lyssna på en annan gång   : )


Sedan blev det då Tristan-hänget. Jag fila sidorna. Gjorde hörnen runda. Korrigera stjärnan. Borra hål för länken. Fila prydnadernas kanter.

Ändå var jag inte mer än typ någå 3 tim i verkstaden och det gick ju tid också när jag sökte kassetten. Jag skulle vara hemma kl 17 för då kom det ett program som heter Kulutuksen Sävel. Alltså musik till tv-reklamer. Mina kommer antagligen nästa söndag. Eller nåja, knappast. 

I morgon blev det då inget program så då får jag hänget säkert färdigt.


CARO I VOI HYVIN




Min vackraste dotter   :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar