tisdag 24 december 2013

Gårdagen

i ett nötskal. Den 23:dje är det Arons födis och då brukar jag ta ett foto från köksfönstret.

Tyvärr ingen snö i år   : (


Mellan 10 och 12 var det openhouse hos Salminens.

 Här blåser Aron ljusen   : )

 Av en Jallus flickvän som är läkare fick han den här läkarväskan.

 Han mäter blodtryck på sin mamma.

Av oss fick han den här roliga dinohupparn och av Kalle dom där enorma dinofötterna som hade ljud när han gick. Han fick också en helikopter som fånga en dino och puzzel m.m.

Min goda brunsch!

 Rolig Amanda.

 Fin kristallkrona med gran i bakgrunden.


HEMKOMNA
blev det ännu städning medan Monsieur for till torget efter fisk. Och småningom annat som görs dagen före julafton

 ...som att klä granen.

 Gottbordets godsaker har jag öppnat för en stund sen.


VÅR BRÖLLOPSDAG
är den 23:dje. Det vill säga samma dag som Arons födis. Och varje morgon uppvaktar min man mig med en ros.

Se så vacker!


Nu skall jag duka bordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar