torsdag 26 december 2013

Bildregn från julafton

 Dukat smörgåsbord.

 Monsieur hämtar öl.

 Caro och Aron framför granen. I år Caro sittande.

 Och Aron fast han har den där minen att är det här nu roligt   :)

 Sen satte vi oss till bords.

 Också Amanda hade vaknat.

Huvudrätten. Svartvinbärsgelén hade jag glömt att servera mig. Och efterrätten, alltså plommon/russinsoppan med vispgrädde fota jag int alls. Nå, i år var det färdigköpt soppa.


SEN KOM JULGUBBEN
Det såg så roligt ut när Kalle kom nere på gatan med böjd rygg. Synd att vi inte fota!

 Här stiger han in i tamburen.

 Aron är kanske lite rädd.

 Det ser man på minen.

Aron fick ett enormt paket. Julgubben sa att det var sista paketet att nu skall han fara tillbaks till Lappland. Och Kalle tala med så rolig röst att ingen förstod att det var han    : )


ANNANDAG JUL
och jag fota mina julklappar.

Men det går ju inte att göra utan en katt som hjälper till    : )

16.45 
skall vi till Kino Engel och kolla Monica Z. 
Hoppas den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar