onsdag 11 december 2013

GFH

Jag bara måste! Såååå vacker himmel    : )


TRÄFF MED CARO
utanför Helenahemmet. Vi skulle äntligen presentera Amanda för min gumor. Vi var där 45 min och sin vana trogen satt Amanda där och gaffla. 

Sen tog vi ettans spåra. Caro sku efter Aron och jag till stan så jag steg av vid stortorget och promenera längs Alexandersgatan. Såg i Stockmanns undomsavdelningsfönter en orange tröja som såg kiva ut. Jag gick in och det fanns en enda kvar men den var inte orange utan liksom rosa.

Den var så fin så jag köpte den.

Jag var igentligen på väg till Akademen för att köpa 
en bebiramsabok åt Amanda.

Den verkar riktigt rolig. Jag såg den i Husis här för nån tid sen.

Och då såg jag att Madventures skulle presentera sin nya resebok om fem  minuter så jag blev där.

Bland annat sa dom att det inte är nån vits när man åker buss eller tåg att stiga av på samma ställe som alla andra. Det lönar sig att stiga av lite tidigare. Då blir man bekant med såna som bor där. Dom tala alltså om typ någå Indien.

Hem via Stockmann, Tiimari och Anttila och sen fortsatte jag att kämpa med mina julkort. Fonterna tycks nu ha någå fel så jag skrev God Jul med tusch i stället.

Tidigt opp i morgon. 
Hela dagen i verkstaden.



2 kommentarer:

  1. Tröjan ser skön ut, färgen kanske inte kommer till sin rätta i ljuset men ser ut att vara just din färg :)

    SvaraRadera
  2. Jo så är det! Och ärmarna är liksom överlånga : )

    SvaraRadera