onsdag 18 december 2013

Julfest på Solhälla

I princip gå det lika till varje år, men  ändå känns det alltid lite speciellt. Det roligaste var att Aron var Josef i år    : )

 Julgranen.

 Lucia.

 Aron med en kaveri.

 Också här Aron med kaverir.

 Aron som Josef   : )

 Varför ligger Jesus-barnet på golvet?

 Aron.

Caro, Amanda och Aron som fåttt sitt paket av julgubben. Undrar vad som hände med ett bättre Amanda-foto?

 Jag och en mallig man.

HEMKOMNA
blev det en efterlängtad frukost och småningom sku jag till tandläkarn. Passa på att göra också annat på stan. Kom hem. Vad jag gjorde här minns jag inte riktigt, men sen for vi iväg med Monsieur. Vi hade med en rya och en golvlampa åt Kalle. Det blev alltså Speranskij och så fick vi Miiu i buren och nu är den här och verkar att trivas precis lika bra som förr i världen    :)


Nu skall jag strax skriva några julkort och i morgon kommer Caro och Amanda först hit och sen far vi på stan för att göra julklappsuppköp    : )



6 kommentarer: