onsdag 1 december 2010

INGEN VERKSTAD
-ändå en lyckad dag.
Inledningsvis frukost med herr Aron.

Sedan in till stan. Först förde jag ett smycke till Riksdagens annex och på vägen därifrån stack jag mig in till Pentik. Plötsligt efter att jag för ett år sen förälska mig i en viss pläd, men inte sett den efter det, fanns den där mitt framför näsan. Tydligen en säsongprodukt, sa försäljerskan. 
Oj, vad det skall mysas på Bredvarpet!

Efter det till frissan. Calles sambo Inka är min frissa. Den bästa jag haft! Om nån av er är utan frissa, liksom inte har någon "stadig", lönar det sig att kolla Qhair och Inka. Inka sittande i rutig skjorta.

Och nu är jag så fiffig, att istället för att skriva alla uppgifter, tog jag ett foto av Inkas visitkort.
Klicka på bilden så blir den större.

Efter det till BOCCA på Bulevarden efter "supertandpasta" och slutligen Ceasar-sallad ingredienser från Stockmann. Jag tror man får vin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar