söndag 19 december 2010

FRANSK JULMARKNAD

Kanske ni alla andra har vetat om denna speciella julmarknad på gamla buss-stationen - alltså mellan Glaspalatset och gamla buss-stations byggnaden. Jag har inte sett nån information! På fredagen när jag gick till Kampens buss stod jag plötsligt där bland en massa korvar och ostar och nygräddat bröd och tvålar och marmelader m.m. I dag var jag på julklappsuppköp och hade mina väga där förbi.

                                OSTAR...

                         CHARKUTERIER...
Dom är visst där ända till den 21.12

Efter det med marmelad och min bror Curt och julblomma på besök till vår gudmor i Kronohagen.


STENBOCKEN ARON
På grund av Arons hyperenergiska framfart har jag försiktigt börjat fundera på eventuell kombination av fyra bokstäver. Men idag googla jag STENBOCKEN och blev full i skratt. Jag läser bl.a. "Stenbocken är ambitionens tecken. Att finna en värld och göra bruk av den. För Stenbocken är man vad man har lämnat efter sig, och det brukar kunna bli en hel del i hans fall."  Men i synnerhet dekaden 22-31 december (Aron är född 23.12) är såååå Aron. Exempelvis "Han är viss om sin egen förmåga även där förnuft skulle varna för orimligheter". Läs själv den som är intresserad  Stjärntecknet Stenbocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar