torsdag 30 december 2010

ANNI VANN JULTÄVLINGEN!
Att skriva alla lappar med namn var ju nog lite jobbigt. Grattis, Anni  : ) Min avsikt var då att idag i verkstaden "smälla ihop din ring", men plötsligt blev jag ambitiös. Ringen blev på hälft, men nu har du istället möjlighet att välja om mässingplattan med namnet skall nitas eller lödas på ringskenan som är av silver.



Bara att nu här plötsligt håkar jag att det int alls är din stil! Nå, du kan ju fast ge den åt Kai  : )

IDAG I VERKSTADEN
Det blev liksom maratonjobb med namnplaketten. Någon grej alltid med några dagars mellanrum. Men i dag gjorde jag steninfattningarna, så nu är den färdig. Det är alltså fråga om en sån som presenteras till först under rubriken Halssmycken, bara att den är större med tjockare material och grövre ked. Jag återkommer med bild efter leverans.

5 kommentarer:

  1. VA?!! Jag vann!? :D Nå nej! Jag vinner ju aldrig! Jehuuu! Du får helt välja själv om du nitar eller löder! Och nej, int ger jag den till nån! :) 1000-tack! :)

    SvaraRadera
  2. Trevlig nyårsafton! Du har inte kollat Immus kommentar från den 15.12.
    Nista Ps Hälsa bisin!

    SvaraRadera
  3. Tack det samma!
    Aj jestas, så var det ju - men fortfarande,
    hur säger man det på svenska : )

    SvaraRadera