torsdag 2 december 2010

BAKOM SKYNKET
finns lampor, stolar, kläder, böcker, leksaker. Sånt som man nu liksom bara har. Dessutom två enorma kassar med "saker" jag inte fick sålda på Waltteris loppis för drygt ett år sen. Lördag morgon bär det av igen. Caro och jag har drygat ut det gamla med nya, kanske lite finare kläder. Vi beslöt att det bara sku vara kläder den här gången och definitivt inga sommarversioner. Så jo: IDAG I VERKSTADEN bara loppis, inge jobb.

Och så ett roligt citat i dagens Husis: "Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv." (Birgitta Andersson)


KATEGORI ÖRHÄNGEN
Den dagen jag fotografera verkstaden jobbade jag nog också. Jag gjorde örhängena som jag förberett dagen innan, men ytans behandling är inte färdig. Kanske jag kollar med kunden. Sen skall dom fotograferas och sättas i sin kategori, hmmm... just det ja. Finns ingen kategori "Örhängen". Och det är ju dumt. Jag har ju gjort både Pörtö-örhängen och recyclade örhängen. Det måst korrigeras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar