söndag 26 december 2010

IDAG I VERKSTADEN


Trots att det var annandag jul ville jag gå dit. Därför att jag fick två skivor som julklapp av Calle. Min musik vill jag lyssna på bara i verkstaden - det sku kännas helt fel här hemma i vardagsrummet. Det var MIDLAKE, The Trials of van Occupanther. Den är från 2006 men ny för mig.

 Sjukt bra!!! Tack Calle.

Den andra var en PERFEKT CD med "Pros and Cons of Hitch Hiking". Stackars min C-kassett, men den var så gammal och dålig. Ett helt stycke var omöjligt att spela och sen sku den svängas och aldrig visste jag åt vilket håll... Nu var det en verklig njutning, i synnerhet det där sista stycket  : )

JULTÄVLINGEN
Jag väntar ännu några dagar med att hjälpa er på traven med bild nr 2. Men för att ni verkligen skall bjuda till (idas kommentera), kan jag berätta er att priset är en öppen silverring med vinnarens namn inhamrat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar