måndag 8 juni 2015

Till stan

i dag. Här åts frukost och sen ströks här dynvar och en duk. Den förde jag ner för att sätta på Monsieur fina bord som han reparerat i Arbis. Bara för att int Amanda skall rita på det   : ) Sen diska och bädda och dammsög jag och sen fota jag dom här fina bilderna.

 Järnkatten som vakar över Mirris grav. Mirri blev 22 år men det är länge sen.

 Inte så hård sydväst i dag. Här har jag fotat blommorna, men satt dem sen ändå på en nedre hylla.


GFB

Vi packa och låste och lite över två gick båten. Jag brukar alltid sitta ute med min filt, men tyvärr regna det nu. Där var på riktigt konstigt mycky vänner. 

Ändå fick jag vänta länge på Monsieur och hans jeep och vi for via S-market och hem och jag i duschen och goda olika kryddade korvar och Helen hade skrivit att hon sätter mitt Smyckeri på sin Helsingfors blogg. Det är ju roligt   : )

I morgon skall jag ta kontakt med Hanna som skall komma hit på onsdan.
Hanna är mitt gudbarn   : )

 

1 kommentar: