måndag 15 juni 2015

God frukost

som jag åt med Husis och eftersom Aron och Amanda hade varit här blev det ännu en Husis till   : )

Det regna nu och då, men på eftermiddagen blev det bättre väder och vi gick ut med Monsieur.
En lite längre promenad och sen gick vi till Koloniträdgården och satte oss på en bänk och jag tog en selfie.

  Mitt finger hade av nån orsak kommit på bilden så jag har liksom tagit bort det   : )

Sen ännu hem via Alepa. Jag undrar vad vi gjorde sen. Aj jo! Sjukt god mat av alla rester från veckoslutet. Jag stekte potis och pasta och makaroner. Jag satt dit selleri och nakkir och kryddor och i en mindre stekpanna stekte jag ägg. Hurja gott! Jag fick ännu isvatten med smör och knäckebröd och Monsieur sodavatten.

Vi såg slutet om en film med Hitler och sen kom en film på femman om tre olika stugor. Vi ville nu se den av nån orsak. Jag texta med Kalle och tala med Caro. 

Här det goda luomu vinet vi fick av Salminens. 

 Titta så rolig kanin   : )

I morgon skall vi och se på en utställning på fotomuseet på Kabelfabriken. 
Bob Gruen "Rockers".


3 kommentarer:

  1. ja just ni var på väg på promenad kl 17.15 :) vi såg er i forsbyvägens korsning när vi körde förbi :) barnen ropa MOMI MOFA!!! :)

    SvaraRadera
  2. Hi hi! Jo. Antagligen var det så, men jag kommer nog inte
    ihåg bussen och dina barn : D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja säkert inte för vi åkte bil och inte såg ni oss! ;)

      Radera