tisdag 23 juni 2015

Måndagmorgon

for dom iväg. Dom hade säkert stigit upp 6-tiden. Det öste ner. På riktigt. Barnen låg i skottkärran i sina regnkläder. Mamma hade en regn rock och jag gav en åt Sande.Typ någå tio före sju stack dom. Båten gick tio över. Men dumma jag glömde fota dem. Ja ja.

Vi gick sen tillbaks för att få en lur men jag somna nu inte. Klockan ringde 08. Och sen då samma system som alla andra mornar. 09 frukost. 10.30 tvätt. 11.00 disk. 12.00 dammsug. 13.00 packa och sen iväg. Båten går 14.10. Men nu blev det ju lite mera håsit för det sku ju städas också i nedre huset.

Jag satt på däck med min filt och läste Mercury. Vid kiosken dök Sture och Stina upp. Dom var glada.
Sen hem via S-market och i duschen. Här blev det sen enorma mängder pasta som blivit över och korvar och stekta ägg. 

Och slutligen blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar