torsdag 4 juni 2015

Till Fölisön

for då mofa, Aron och Amanda. Inte jag. Jag hade så himla sjuk tand. Min egen tandläkare var inte på plats så jag fick gå till en annan som tog en röntgenbild och konstatera att den var sprucken och så kolla hon med en man som hon brukar anlita och jag gick dit och han drog ut hela tanden som var i två bitar. Ja ja.

Jag förde först min fina jacka till SOL och sen gick jag till Yves och fick fotsakspresenten som harma mig så att jag inte bett och tillbaka till delkatessen där jag köpte två ärtsoppor och två Möwenpick. Billiga.

Hemma sen vänta jag till kl 18 och då dök mofa, mamma och skitiga barn upp. Mamma gick till Siwa för att köpa mat. Dom fick stekt broiler och nån pasta och avocado och mamma fick samma. Mofa var med barnen på datorn. Jag fick ärtsoppa och knäckebröd och läste KP. Sen satt mamma Amanda i duschen och tvätta hennes tänder.

 Här gör hon en lustig min.

Aron på väg med roliga saker i en plastpåse.


Jag följde dem och bar ner en massa påsar och Aron ropa "Tack och hej"och jag svara "Leverpastej".

Monsieu hade ätit korv på dagen och nu glass två portioner. Sen sku han få Amandas mat, men hon hade spåttat i den. Heh!

Det kom två konstiga filmer, men vi beslöt nu att inte se på nåndera av dem. Lite jobbiga!

Jag skrev sen ett nytt mejl åt Helen och tog sen bort min make up och nu avslutar jag min blogg.

I morgon till Bodö
: D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar