torsdag 11 juni 2015

Morgonen

i dag var ok. Åtta opp och i dusch och frukost. Före det kontakta jag Hanna. Jag sa hur roligt vi hade haft det och att hon inte behöver betala 70€ för Cartier-ringen, men hon hade gjort det ren. Åsch!

Jag åt gröt och plötsligt ringde Monsieur och då var klockan 11.00 och sen fortsatte jag med bröd och kaffe. Månne jag sen diska. Eller vad gjorde jag? Bädda?

Hur som helst diska jag nu sen och sen var jag i kontakt med Caro och sen pedikyrera jag väl och sen dök Monsieur upp och vi satt en pikakone och jag åt weetabix och sen kontakta jag Caro att hur man borde göra i morgon.

Vad månne här sen hände. Jag vet inte. Nå, jag fick min ärtsoppa med KP och sen svara jag på Helens roliga mejl. Sen kom en film som Meltio filmat i syrien och nu bloggar jag.

Adjö! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar