måndag 1 september 2014

Idag i verkstaden

skulle jag då börja med Karins örhängen. Silvernät i ganska små bitar. Två små bitar satt jag ihop med piki små öglor och sen satt jag dem båda fast i varsitt örhänge. Jag satt nya länkar här och där och jag tycker egentligen att dom blev riktigt fina.

Dom där stora länkarna är kanske onödiga...

Och sen då det att upptill är det två tre lager på varandra och sen då halva örhänget bara enkelt. Jag skall strax ta kontakt med Karin.

Hur som helst hade jag inte ännu kommit så här långt när Aron ropa "momi" utanför fönstret. Oj, så jag blev glad. In kom Caro, Aron och Amanda. Caro sku på tuppen och nu gick Amanda också helt glatt omkring i verkstaden. Här en lustig bild av Aron.
 
Åsch! Lite skitiga linser   : )

Småningom stack dom och jag fortsatte med örhängena och fota dem. Sen städa jag bordet och gick hem.

Jag kolla min outfit för morgondagens begravning och sen blev det korv och sill. Skall strax se på Sami Yaffa på Teema.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar