onsdag 3 september 2014

Idag i verkstaden

kl 10.00. Det gick inte så bra. Jag klippte mässingsaker och borra hål och gjorde nitar och små silverkedjor. Ändå passade ingentin i ingenting. Jag får börja från början antagligen i morgon på eftermiddagen.

Jag städa sen bort lite saker och gick ut. Vänta på Caro, Aron och Amanda på en bänk. Dom kom ganska snart och så gick vi till Kimmis. Där härjdes det helt vilt.


Såååå roligt när Amanda gör efter allt som Aron gör   : )
 
 
Sen lekte Aron med typ åttaåriga pojkar som går i språkbadsskola och kan svenska. Sen träffa vi en fransk pappa med ett litet barn som Caro gissa att sku gå i Solhälla och så var det. Dom var typ i samma ålder med Panda så när hon börjar vid årsskiftet blir dom säkert vänner. Och sen då på vägen hem gick den sociala Aron in på Stupidos gård och umgicks med en pojke.

Hemma sen blev det nakkir och nypotis åt barnen och frittata åt oss. Jag duka ut och packa bort leksaker, Monsieur var med Aron på datorn och Caro lulla Amanda. Dom blev alltså här över natten. Caro för Aron till dagis och går sen på fotografering och casting. Under tiden är Amanda här.

Men örhängena. Får jag månne dem färdiga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar