torsdag 25 september 2014

En trevlig dag

Jag åt först min frukost och sen kom Caro och Panda. Dom fick dessutom hårdkokta ägg. 13-tiden blev Panda lite sömnig så vi lulla henne - Caro och jag - och snart somna hon. Caro titta på foton - jag läste sista sidorna i Husis, men nu har jag glömt vad jag gjorde sen.  Diska?

Caro sa att hon följer inte med vad som händer runt om i världen. Hon ser varken på tv-nyheter eller läser dagstidningar. Nu beslöt jag att hon sku få Husis gratis för tre veckor. Och här har jag nu suttit och försökt få fem siffror för Helsingfors-adressen rätt. Ändå ber dom hela tiden att det skall vara fem siffror. Alltså huh huh! Jag skicka just ett mejl åt dom. Jag antar att det här är nånting som jag bara råddar med.

Caro for till Inka för att klippa håret och småningom vakna Amanda. Hon åt glatt en avocado  - maiton var hon int så svår på. Småningom kom Aron och Sande efter henne och jag for till yogan.

Och duktiga jag stod perfekt på huvudet    : )



 TAKFÖNSTRET


 Dom här intressanta sakerna fanns på vårt takfönster på morgonen.
Jag hann nippa nappa fotografera så flög dom iväg.

I morgon städ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar