söndag 7 september 2014

Dimma i Kalkstrand

men bara en liten vägg liksom. På andra sidan sol och bleke. Men lite kyligt var det så jag satt nog inne bredvid Monsieur. Framkomna fortfarande så fint väder som fortsätter i dag.

Vi hade stående bord inne och så åt vi frukost på terassen. Monsieur tog sen bort den gamla telefonledningen för en man kommer i veckan och fäller ett dött träd.

Och så tog vi i tu med brunnen. Monsieur satte fast den gamla ventilen som väl varit där i typ någå 30 år. Och nu funkar vattnet perfekt igen   : )

Vi bjöd Ansi hit på lax som tack för att hon hjälpte Monsieur med att såga upp den enorma granen som fallit. Drinksu på terassen och sen underbar lax och sen kaffe med brandy och luomukex. Och då blev jag helt till mig för jag hade inte fotat en enda bild. Jag hade först kameran på bokhyllan, men beslöt fota med telefonen. Nå, det gick som det gick. En sista bild tog jag med kameran när Ansi vinka och gick hem kl 23.


Här bilder från morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar