måndag 29 september 2014

Jag antar

att jag tråkar ut er med all världens konstiga saker. Jag borde säkert sluta och bara berätta om mina smycken som jag tillverkar i verkstaden. Men tyvärr. Jo, en ring åt Janina, men sen är det slut igen. Alla andra bloggare är så intelligenta - jag har ingenting vettigt att komma med. Nå, jag läser ju bara Caros och Peppes.

I dag då skärgårdsskepparstudier. Jag hade ju studerat tisdag och onsdag så i dag blev det då tredje dagen. Och det gick ju nog ganska bra. Lärarn frågar alla direkt  - man behöver inte markera.

Hem via tunneln för att köpa mat.  Hemma värmde jag ärtsoppa och såg på Sami Yaffa. Ett verkligt bra program i åtta delar.  Vi rådda i går så den delen blev osedd, men den finns ju på Arenan.

I morgonbitti far Monsieur till lande igen en gång och Caro kommer hit med Amanda för dom har vattnet avstängt från 08 - 15.

Ändå har jag reserverat en tid kl 15 för att diskutera en sjukförsäkring. Få nu se om det blir nånting. Dessutom borde jag köpa mera silver...


Ett fint löv på takfönstret.


Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar