fredag 5 september 2014

7.30

vakna jag av att Aron kom uppspringande och väckte oss. Mamma sku föra honom till dagis till kl 08 och Amanda blev med oss. Vi vinka i fönstret. Mofa var med Amanda medan jag var i duschen. Sen blev det kaffe. Amanda fick jugurt och brödbitar och skinka och vad det nu var. Hon var på jätte gott humör hela tiden. Sen gick mofa ut med henne så jag fick min frukost.

Ett tiden anlände Caro och gick till Kimmis efter mofa och Amanda. Tre tiden var jag i verkstaden. Det gick inte så bra. Det första örhänget blev färdigt, men det andra såsade jag med helt otroligt. Alla små silveröglor börja falla. Dessutom gick mässing grejen av som sku hålla ihop silvernätet. Nå ni ser ju vad kloclan är. Jag kom hem för en timme sen.

I morgon far vi inte till lande. Vi skall gå på Tove Janssons utställning på Ateneum. Den slutar på söndagen. Vi far i stället lördag morgon och kommer tillbaka på måndagen på dagen för på kvällen skall jag på Skärgårdsskepparkurs   : )

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar