onsdag 24 september 2014

Jag for iväg

kl 10. Sku vara hos Inka elvatiden. Ändå kom bussen så snabbt att jag hann utmärkt. Hon var jätte glad. Hon far till Bali den 25:te oktober och blir där en och en halv månad.

 Ett lite såsigt capuccinokaffe.

Fint hår!

Efter det här blev det en tur till Bocca som inte var öppet. Men sen var jag ju lite råddig för jag fatta int att gå och se på Tom of Finland-utställningen som stänger på söndagen. Det betyder att jag kommer att missa den helt    : (

Rose´vin från Stockmanns alko  och sen färdig mat från delikatessen. Hemma blev det tvättmaskin, pedikyr och en timme skärgårdsskepparstudier. Liksom att rita in på sjökortet.


Här min goda mat, men kanske man lagar bättre själv.

Jag diska och satte mig sen ner för att titta på Docventures. En rätt så bra film om en krigsfotograf.

I morgon kommer Caro och Amanda hit på dagen och  jag skall på joga på kvällen.

Adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar