måndag 15 september 2014

Måndag morgon

Helt normalt program. Halv två gick Monsieur med Aron, sen Caro och Amanda och slutligen jag.
Vi blev sen och vänta på Monsieur nere vid kajkanten och så körde vi hem Salminens.
Vi for via Masurkka - Monsieur köpte lingon där utanför.

Min gumor hade ringt så jag ringde henne och hon var jätte glad. Sen då Weetabix och en snabb make up och till grundskolan. Ännu två minuter när jag anlände. Nå, det gick nu inte så bra. Vi fick sakerna vi hade beställt och han undervisa fruktansvärt snabbt och så fick vi en massa uppgifter att göra hemma. Alla gick men han måste visa åt mig vad jag sku göra. Ja ja.

Och här då Karins örhängen som jag skall skicka till hennes mamma.


ÄNNU
ett par bilder som vi tog på promenaden.

 Ett nytt intressant svampträd.

Och här Aron och jag, men varför ser jag så sur ut?



TILL TALLIN
i morgon. Vi skall alltså kolla fängelset som är öppet bara t.o.m sista september. Det gör vi på onsdagen. På kvällen kommer vi tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar