tisdag 26 november 2013

Vårt besök hos Nora

var trevligt. Hon bor i Tölö. Vi var där typ någå två timmar. 
En av orsakerna var att Nora och jag skulle diskutera en julklapp åt pappa Hannu. Det blir ett runt silverhänge som är hamrat och stjärnteckensymbolen blir också i silver, liksom polerad. Och text på baksidan som går runt plaketten. Så nu skall jag då få färdigt fyra hängen före jul och det skall hamras text och det är jag inte så bra på...

Ändå hade vi med oss god kaka från en chokladbutik.

 Amanda är jätte intresserad av Emil. Dom är alltså småkusiner   : )

Här Nora med Emil och Caro med Amanda. Åsch, måste nu Amanda ha den där tuttflaskekorken  :/

Intelligent dotter i spårvagnen.


ARONS DAGIS
följande. Jag var med barnen. Caro och Sande for till butiken och Monsieur var i stan. Just när dom gick kom mofa emot i trappan så han följde Aron till pappas bil   
: )


ÖGONLÄKARE
på morgonen och då tänker jag äta frukost på Café Aalto. 
Sen resten av dagen i verkstaden.


2 kommentarer: