onsdag 27 november 2013

Hemma igen

ett-tiden och ganska snart i verkstaden.

Jag skulle göra en plakett med två barns signum åt en kund. Jag beslöt göra det verkligen noggrannt. Jag limmade en målartejpremsa och kände efter var remsans kant gick. Jag lyckades riktigt bra.

 Texten blev bra. Någon enstaka bokstav kanske hoppa.

 Här baksidan.


JAG HADE BERÄTTAT ÅT CARO
att både jag och mofa är i verkstaden. Att mofa reparerar en lampa. Caro föreslog att  hon och hennes barn kommer på besök att hon vill visa hur Aron ser ut.

 Aron hade satt ansiktet fullt med muta och så jaga han flickor   :D
Snart gick Caro, Amanda, Aron och mofa hem.


Jag fortsatte sen med plaketten. Polera den och gjorde rundade hörn. Ändå när jag visa den åt Monsieur Controlleur tyckte han att jag ännu skulle kolla lite kanter.

STRAX EFTER 18
hemma.  Det blev uppvärmda hönbröst som jag köpte hos Stockmann och djupfrysta smala potisbitar med skal.

Ett lustigt rödvin som Monsieur hade köpt igår. Ändå ville han dekantera det. 
Men det var gott. 13%.



TRE PROGRAM i morgon.
Frukost för Caro, Frissa hos Inka och Yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar