torsdag 28 november 2013

Trad torsdagsmorgon

med frukostbesök. Och nu har småfåglarna fått talgboll.

 Nam, så gott!  Den har riktigt nånting i näbben   : ) 


Caro, Amanda och mofa gick till bibban strax före mig. Eller jag sku int till bibban, jag sku ta 69:an till stan. Hadde god tid att promenera till Q-hair. Dom har dessutom konstutställning där nuförtiden.

Man fick vin   : )

Fint hår!

TEMPERA
är granne med Q-hair. Jag gick dit för att köpa svarta tuschpennor. Jag skall berätta i morgon vad jag skall ha dem till. 

GALLERIA 4-KUUS
finns i början av Nylandsgatan. Dom hadde fina brons statyetter. I fönstret en enorm kråka som jag sku ha villa ha. Eller liksom samma storlek som en vanlig kråka, men den kosta 3000 nånting €. Ingen bild.

Sen sku jag till ett antikvariat på Bergmansgatan och när jag gick dit såg jag att det var mörkt i Busk-Nielsens smyckeaffär. Jag visste var hans nya lilla butik finns så jag gick dit. Här kommer han att trivas massor bättre. 

Grönt té och croissant på Design Museéts café och sen gick jag på yoga.

I MORGON
trad fredag. Jag skall dammsuga. Mofa skall gå med Caro, Aron och Amanda och se på ormar.

2 kommentarer: