torsdag 21 november 2013

Regnet

vi vaknade till var ganska förfärligt. Ändå gav vi oss iväg till Arons dagis. När vi vänta på bussen ringde Caro och sa att hon ser oss att vänta på följande buss. Och så dök hon opp med vagnen i vilken både Aron och Amanda låg   : )

Framkomna till dagis blev det sen då peppakaksbakning.

 Där var på riktigt massor momir och mofor. Ändå ser det lite tomt ut här.

 Här skall vi just börja kavla.

 Aron tittar när momi trycker pepparkaka.

Och här en mofa. I mitten ganska tunna pepparkakor. Dom brann säkert opp.


YOGAN
i dag var lite si som så. Jag tyckte jag var styv och dålig. 
Ändå köpte jag två Lucia-märken av Monica.

Och när jag kom ner i omklädningsrummet hade jag fått en textare av Lisi. Ett otroligt sammanträffande.  Hon meddela att den gamla mannen från Skyttenskär just precis hade dött.  Ja ja.


I MORGON FREDAG
Vad gör man då? 
Firar fredag   :D


1 kommentar: