onsdag 6 november 2013

Till först

till tandläkarn. Ingenting speciellt.

NYSTRÖMS 
utställning som följande. 


 På väg dit den här roliga kossan   :D


GALLERIET

trodde jag skulle vara i gatunivå, men så var det inte. 

Utställningen var i 4:de våningen i Galleri Bengelsdorff, Södra kajen 4.


CLAES NYSTRÖM
hade helt fina smycken utställda.

 Här är det frågan om årsringar i ett träd.

 Här en fin slända.

 Den här snapsskeden gjorde jag när jag jobba hos honom.


HAGELSTAMS 
bokaffär följande. Boken jag sku ha fanns inte. Och sen till YVES. Min nattcreme verka konstig. Jag gick och klaga. Men dom ansåg att man ska gnida ut klimparna och att doften är just sån den skall vara. Ja ja.


STOCKMANN
följande.

 Jag är så glad! Fazers glass finns igen i den mörka vrån med sammetsgardiner   :D

Hem via delikatessen. Monsieur var inte hemma när jag kom. Det fanns en lapp att "Biblioteket".
Klockan var lite över fyra. Jag fick en underbar en timmes tupplur   : )


FRITTATA

bev det sen och ett 14,5% vin. Huh huh!


I MORGON
verkstad. Jag skall göra en plakett med barnens namn och soc-nummer åt Sande att ha i plåmboken.



2 kommentarer:

  1. Nu stod det väl på lappen på utställningen att du hade gjort skeden? Att han inte själv tog kredit för den!!??
    Huh, ni va ju då riktit hurlumhej!
    Plaketten är en farsdags gåva så den som läser detta får ej säga åt honom om den ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gick faktiskt sen till Claes Nyström och fråga om han kom ihåg att jag hade gjort skeden, men han sa att int minns han vem som har gjort vad :(

    Kanske lite hurlumhej : )

    SvaraRadera