söndag 1 september 2013

Världens vackraste bild

fota jag på vintern när Caro och Aron då och då bodde hos oss för att Sande var utomlands.

Nu fick hon den till 30-årsdan i guldram och dessutom 500€. Det fick Kalle också till sin 30-årsdag till en kamera. Kanske Caros far på resa?

 Av sin man fick hon en otroligt vacker Louis Vuitton- scarf.

 Och välkomstskumppa.

 På fredagen fyllde Amanda 3 månader.

 Och Aron härja med momi hela kvällen ända till kl 23.30 när vi for.


MENU´

 Förrätt: Morot, batat, ingefära och cocosmjölk.

Huvudrätt: Grisfile´i ugn med en marinad av vitlök,  honung och vittvin. Potisklyftor och julens sallad.
 
Desert: Vitchoko-kvargmousse med mangosås.

Till kaffe: Kex av choko, tranbär och havre (suddig bild). 
Allt var från deras eget kök   :D

 Mamma, pappa, barn.

Kalle och mofa.


JAG LEKTE
ännu med Aron. Han kan lägga pussel jätte bra nuförtiden. Det märkte jag också på fredagen hos oss. Nu lekte vi lite med hans små dinosaurier och lite senare med små bondgårdsdjur. 

Strax efter elva promenera vi sen till Forsbyvägens och Backasgatans korsning. Det kom en lämplig buss åt Kalle så vi sa godnatt. Exakt 24.00 eller liksom 00.00 var vi hemma.

Nu skall jag gå till verkstaden. 
Jag måst få nån ordning på Inkas ring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar