lördag 7 september 2013

Dagen gick i ett huj!

Monsieur cykla till Musta efter dagens lax medan jag var i duchen. Sen for han ut och cykla medan jag laga potissalladen. Min avsikt var ju att fota tillbehören innan jag satt igång, men är man en idi så är man. Jag glömde.



 Potissalladen färdig.



EN TUPPLUR
när Monsieur kom hem och klockan 18 börja vi med laxen. Båda tillsammans i köket. Det blev alltså trad lax med batat och romsås så det var ingenting att fota. Sen packa jag Amandas smycke och T diska och sen såg vi på David Bowie på Teema. Det var en dokumentär, men nu kommer där ännu två konserter.


 Amandas dopklänning.

Monsieur repasser un tapis de table,
alltså för dopet.


TIDIG VÄCKNING
typ någå sjutiden. Dusch, kaffe, packa kärl och det ena och det andra. Sedan outfit och sedan iväg. Caro ville ha mig dit till typ någå halvelva. Dopet börjar tolv. Det blir säkert roligt   : )

3 kommentarer:

  1. "caro ville ha mig dit till typ någo halvelva"
    caro ville ha mig dit tidigare helvete.....
    läser hon med dyslexi :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Natutvis så har du läst :D

    SvaraRadera