torsdag 26 september 2013

Frukostgästerna

kom denhär gången med bil och det var ju bra för dom hämta också kärlen som varit på dopet. Caro hade med sig tidningar och utklipp och bilder för att skissa småbarnskläder. 

En snuvig mamma med en Amanda med lockig mun. 

T och jag for till Mustapekka. Jätte konstigt att vi behövde så lite. Ja just ja, men vi skall ju på middag på lördagen. 

När vi kommit hem beslöt Caro fara efter Aron. Jag skoja med Amanda och bar omkring på henne och dansa till musik. Småningom blev hon ganska tung så mofa tog över och snart dök Caro och Aron upp. Jag laga åt honom en fin plocktallrik och så ville han se dinosaurien som åt svamp och fick hallucinationer. Och sen fortsatte han natutvis med legona.

Strax efter fem for jag till yogan. Allt annat gjorde jag bra förutom att stå på huvu. Hölls inte uppe av nån konstig orsak. Hem via Stockmann för att köpa Nivea och apoteksdeodorant.

Hemkommen kolla jag två båtar min bror tipsat om och sen dusch och korvsoppsresten.

I morgon far vi till lande på morgonen. Jag måst säkert stiga upp kl 06 för att tvätta hår och packa och sånt. Och jag tänker sitta ute! Pipo och halsduk och vantar och tjock tröja och strumpbyxor och filt   
: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar