söndag 8 september 2013

Dopet var så fint.

Amanda Wilhelmina blev namnet.

Gåvan som jag packade igår.

 Här min fina outfit.

Jag var där lite tidigare för att hjälpa till och småningom efter elva börja gästerna komma.

 Snart får jag mitt namn   : )

 Stiliga föräldrar.

Ceremonin...

som Saku och Aron alvarligt följde med.

 Här får hon sitt namn

 och sen fick Aron torka vattnet från hennes huvud   : )

 Faddrarna är Sandes bror Jallu och Caros bästis Sussu.


Igen en söt bild av pappa, mamma, barn...

 Pappa, mamma, Aron, Amanda och prästen.

Familjen Salminen.

 Familjen Mosander.

 Kusin Gunilla tar rostbiff.

 Mina intelligenta barn   : )

 God mat och trevlig samvaro.

 Söta barn.

Slutligen en bra reklam för Kakku Keisari.


Vi hade så roligt! Ändå gick tiden inte alls snabbt. När klockan var 14 trodde jag den var 16. När klockan var 16 trodde jag den var 18. Småningom börja folk ändå gå av olika orsaker. Monsieur, Gilla och jag blev där till sist. Mofa och momi helt till sist. Ändå var kockan bara 16 och man fick en puss av Aron   : )

Hemkomna blev det tupplur och sen orka vi nu inte mera äta så mycket.
Nu kan det nog hända att jag småningom drar mig tillbaka.
Verkstad i morgon.


2 kommentarer: