onsdag 24 oktober 2012

NÄR KLOCKAN RINGDE
stängde jag av den och sov en timme till. Jag åt havregrynsgröt i dag. På förmiddagen fick jag ett meddelande att jag kan avhämta min telefon. Reparerad. Dom hade talat om två veckor. Nu var det 6 dagar.  Jag for iväg. Telefonen var inte reparerad - jag fick en helt ny.

Men titta så dum text när man öppnar telefonen. Hur skall man få bort den?
 
 

PELLINGE-ÖRHÄNGEN
skulle få skisser.



Så här ser dom ut.


MIIU
skulle sen föras hem. Den var väl inte speciellt sur.  T.o.m lyfte svansen hög när den kom ut ur sin bur.

I SAMBAND MED
telefonavhämtningen stack jag mig till Stockmann efter grillade hönsbröst.  God pikkulauantaimat
med ett gott vin.

PEPPERS SHIRAZ från Austarlien.



VÄDRET
är av största betydelse i  morgon. Är det soligt och fint far vi till lande - är det snö och hemskt far vi inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar