måndag 8 oktober 2012

IDAG I VERKSTADEN
bara av och an. Jag gick efter turkoserna jag skulle använda i ett par örhängen. Jag hade beslutat göra skisserna i dag. Samtidigt tog jag en promenad i Kottby-skogen. Det klarna upp och var oerhört fräscht. Ljuvligt att andas. Gå långsamt.

En liknande promenad gjorde jag på lördagen. Då var det ännu vackrare väder. 
 Plötsligt kom jag ihåg mina gångstavar. Borde jag ha haft dem? Eller?


SMYCKESKISSER
gjorde jag minst 6 st förr. Det har jag slutat med Det blir dyrt. Jag måst ju också räkna in skissarbetet i priserna. Nu gör jag tre. På begäran ett par till



Här är turkoserna.


VAD BEYDER MÅNDAG?
Sill, nakkir, potis öl...


DIE HARD
- den första och mest klassiska kommer i dag kl 21 på Sub. Jag har sett den tre gånger. Borde man?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar