söndag 30 september 2012

ORANGE TEXTEN fick ni vänta på. Å andra sidan har här inte hänt så mycket. Förutom en massa vatten på köksgolvet som kommit via vedpisens ett rör. Resultat av ösregnet mellan tors och fre. Vi tog bort plastmattan. Köksremppan blir säkert större än vi tänkt. MINDRE ÄLGFLUGOR än för tre veckor sen. Medan jag koka kaffe på fre morgon, plocka T tre liter trattisar på 20 min och fick en älgfluga. Trattisarna blev både Sardinienris och sås till gårdagens lax. SMYCKELEVERANS i går. Ett till en Nisse, ett till Stina som skall föra det till Lotta. På vägen hem fick jag en älgfluga som gömde sig platt i hårbottnet. Till slut fick T bort den. Den hade sugit blod. Humor. KAMERAN har jag inte använt en enda gång. Kanske jag i morgon kväll inleder med "Bildtorka".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar